Mä olen nähtävästi kehittelemässä itselleni pahemman luokan hysteriaa tulevaa perjantaita ajatellen. Aina kun asia tulee mieleen, alkaa vatsanpohjassa vääntää ja kädet vapisemaan. Siis en edes tiedä, mikä siinä jännittää niin paljon? SR:n tapaaminen tietenkin, mutta miksi? Mitä sellaista voisi tapahtua, josta en selviäisi? Listasin vaihtoehtoja mielessäni:

a) Teko: Sössötys SR:lle ikuisesta rakkaudesta. Todennäköisyys: Epätodennäköistä, ei kuulu tapoihini. Seuraus: Sairas morkkis, ja nolotus, tuskin muuta.

b) Teko: Esitän miss Coolia, enkä ole noteeraavinani SR:ää ollenkaan, vastaan vain kun puhutellaan, muutoin tyydyn hymyilemään viehättävästi - kaikille muille paitsi SR:lle. Todennäköisyys: Hmm..mahdollista. Seuraus: Todennäköisesti unohtaisin "roolini" ensimmäisen puolen tunnin aikana, ja paljastuisin. Noloa.

c) Teko: Olen ihan kuin mitään ei koskaan olisi tapahtunutkaan, esitän iloista, nauran SR:n jutuille ja tokaisen, "että sä sitten olet aina vaan yhtä hauska". Todennäköisyys: Mahdollista. Seuraus: Neutraali, SR eläisi uskomuksessa, että toivun erosta hyvin, ja möläyttää minulle uuden tyttöystävänsä nimen ja kutsuu kihlajaisiinsa -> sulkeutuisin vessaan itkemään.

d) Teko: Patoan kiukkuani illan loppumetreille saakka, sitten purkaudun turhautuneen naisen raivolla SR:lle, ja annan sen kuulla kunniansa kaikesta mahdollisesta, myös asioista, joilla ei ole SR:n kanssa mitään tekemistä. Todennäköisyys: Näää...en minä....toivottavasti. Seuraus: Hetkellinen helpotus, ja voittajana selviytymisen tunne - harhaa, joka häviää viimeistään la-aamuna.

Huoh, harmillista tässä on se, ettei mikään vaihtoehto oikein tunnu hyvältä. Sitä paisi saattaahan olla, ettei SR ilmaannu koko kemuihin. Olisi niin sen tyylistä peruuttaa viime tingassa.

No, selailin tässä sitten viikkohoroskooppiani, joka kertoi perjantaina tapahtuvan seuraavaa:

<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

"Juuri tänään olisi sopiva aika puuttua erääseen ihmissuhdettasi vaivanneeseen ongelmaan, vaikka tilanne kieltämättä voi tuntua pelottavalta. Hetki on kuitenkin paras mahdollinen, eikä pelolle ole todellista perustetta"

JEE JEE JIPIII, nyt kaikki selviää!!!!!! (In my wildest dreams only....)

Ja SR:lle horoskooppi povaa seuraavaa:

"Ota ilo irti tästä päivästä, sillä Kuun ja Venuksen suotuisa asema lupaa sinulle ihania yllätyksiä kaikkialla missä sinun on nyt hyvä olla. Anna tuntemusten ja fiilisten ohjata kulkuasi"

JEE JEE JIPII, nyt se vihdoin tajuaa ja muistaa, miten ihana mä olen!!!! (Never ever gonna happend...)

Että sellaista.... onneksi mulla on ihan älyttömästi tekemistä tällä viikolla, niin en ihan koko aikaa ehdi pohtia tuota perjantaita. Ja niin, olishan mulla taas yhdet sovitut treffit Nettimiehen kanssa keskiviikolle. Joskohan tällä kertaa onnistuisi.... ;)