Nythän tää meni sitten tällaseks. SR laittoi just mulle viestin, joka sai mut ihan raivoihini. En ehtinyt rauhoitella itteäni, ennen kuin latasin taas sille tuutin täydeltä.

SR:n viesti:

Jotenkin mä vaan ajattelin et se et oon sulle rehellinen ja kerron missä mennään olis jossain arvossa. Tuskin oikeesti haluaisit, että valehtelen ko. asiasta.

Mun vastaus:

No, ehkä mä jonain päivänä vielä pystyn arvostamaan sitä. Just nyt vaan on niin, et kaikki mitä sä sanot tai teet on aika lailla ihan sama. Mä olen nyt deletoinut sut mun elämästä kaikin tavoin, ja hyvä niin. Tän pahemmin sä et olis voinu mua satuttaa. Mä en tunne sua enää ja toivon, etten olis koskaan tuntenutkaan. Ihan oikeasti hyvää elämää sulle, sen sä sentään ansaitset.

O-ou, no tekeepähän hyvää saada kerrankin puhua suunsa puhtaaksi.

Tommylla on sanat kaikkeen:

Kaikkivaltiaille raateluhampaille
minä sanon: Nämä ovat minun haavojani
petojen puremia
kesken suudelman, erehdysten
ja pettymysten arpia
Näitä minä kannan ylpeänä
kuin morsian kiiltävää sormusta

- Tommy Tabermann